Eurokip heeft de laatste jaren zware inspanningen geleverd,
om drie sterke merken in de markt te zetten.

Logo Chandelier

CHANDELIER

Wist je dat jagers een gecontroleerd afschotplan volgen? De overheid bepaalt hoeveel dieren van elke soort geschoten mogen worden. Ze jagen dus alleen op wat noodzakelijk is, met respect voor dier en natuur. Het wild wordt selectief gestrekt op, onder andere onze eigen jachtgebieden vanuit jachtkansels waarbij de dieren stressloos worden bejaagd! Ons wild is helemaal bio. De dieren lopen vrij rond en eten wat ze vinden. Je krijgt dus gegarandeerd het fijnste vlees uit de vrije natuur op je bord.

Logo Kok O'rell

KOK O’RELL

Kok O’rell is gegroeid uit de zorg om een permanent hoogstaande kwaliteit te kunnen aanbieden. Dit leunt volledig aan bij de bedrijfsfilosofie die Eurokip hanteert. De enige oplossing om deze hoogstaande kwaliteit sluitend te kunnen garanderen, is een zeer strenge beheersing van de volledige keten, van riek tot vork. Met het label Kok O’rell is Eurokip niet alleen zeker van zijn eigen schakel in het hele proces, maar ook van de schakels die zowel ervoor als erna komen. Het Kok O’rell kwaliteitslabel staat kortom voor een geïntegreerde kwaliteitsbeheersing.

Logo La Belle Flamande

LA BELLE FLAMANDE

La Belle Flamande heeft een eigen herkenbaar profiel, het onderscheidt zich intrinsiek van andere merken of gelijkaardige producten. Het brengt echt een meerwaarde voor de eindgebruiker; een meerwaarde die de consument kan overtuigen dit merk te verkiezen boven een ander.